فرماندار دشتی؛
خدمت به مردم در هر سنگری از واجبات است
فرماندار دشتی به مناسبت هفته قوه قضائیه با حضور در دادگستری شهرستان ضمن دیدار با رئیس دادگستری، دادستان و کارکنان این مجموعه، از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات قضایی به مردم قرار گرفت.
رضا مقاتلی در این بازدید ضمن تبریک هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیتالله دکتر بهشتی و شهدای دستگاه قضایی، اظهار کرد: خدمت به مردم یک وظیفه مهم و از واجبات نظام اداری و اجرایی کشور است و همه مسئولان باید در هر جایگاهی که قرار دارند این رسالت را به بهترین شکل انجام دهند.
وی با تقدیر از تلاشها و خدمات مجموعه دادگستری و دادستانی شهرستان دشتی افزود: کارکنان دستگاه قضایی نقش مهمی در برقراری عدالت، حفظ حقوق مردم و ایجاد آرامش و امنیت در جامعه دارند و این خدمات شایسته تقدیر است.
فرماندار دشتی با اشاره به تعامل سازنده میان دستگاه قضایی و مجموعه مدیریتی شهرستان گفت: خوشبختانه همکاری و هماهنگی خوبی بین دستگاه قضا و دستگاههای اجرایی شهرستان وجود دارد که امیدواریم ثمره و خروجی آن خدمترسانی بهتر، رفع مشکلات مردم و افزایش رضایتمندی عمومی باشد.
مقاتلی ادامه داد: همه ما در هر مسئولیت و جایگاهی که قرار داریم وظیفه داریم ظرفیتها و امکانات موجود را در مسیر خدمت به مردم به کار بگیریم و با همدلی و همکاری، زمینه حل مسائل و مشکلات شهروندان را فراهم کنیم.
وی تأکید کرد: مردم ولینعمتان نظام هستند و تکریم ارباب رجوع، پاسخگویی مناسب و پیگیری امور مردم باید همواره در اولویت دستگاههای اجرایی و خدماتی قرار داشته باشد.
فرماندار دشتی در پایان این بازدید ضمن آرزوی موفقیت برای مجموعه قضایی شهرستان، از تلاشهای رئیس دادگستری، دادستان و کارکنان این مجموعه در راستای تحقق عدالت، صیانت از حقوق مردم و خدمترسانی صادقانه قدردانی کرد و از آمادگی جهت کمک به این مجموعه جهت ارائه خدمات هر چه مطلوب تر به مردم خبر داد.
نظر دهید