سه شنبه 02 تیر 1405
«سرمایه‌گذاری برای تولید»
آخرین بروزرسانی: 1405/04/02 08:12
  • 1405/04/02 - 08:08
  • - تعداد بازدید: 8
  • - تعداد بازدیدکننده: 8
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
فرماندار دشتی؛

حضور فرماندار دشتی در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت

فرماندار دشتی با حضور در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت، به صورت مستقیم و تلفنی پاسخگوی درخواست‌ها، مسائل و مطالبات شهروندان شد.

رضا مقاتلی در جریان این برنامه ارتباط مردمی، ضمن گفت‌وگوی مستقیم با شهروندان، مسائل و درخواست‌های مطرح شده را مورد بررسی قرار داد و دستورات لازم را برای پیگیری و رفع مشکلات در چارچوب قوانین و مقررات صادر کرد.

وی با تأکید بر اهمیت ارتباط بی‌واسطه مسئولان با مردم اظهار کرد: یکی از رویکردهای مهم دولت چهاردهم، تقویت ارتباط مستقیم با مردم، شنیدن مطالبات آنان و پیگیری مسائل تا حصول نتیجه است.

فرماندار دشتی افزود: مردم سرمایه اصلی نظام هستند و مسئولان وظیفه دارند با سعه صدر، پاسخگویی مناسب و حضور مستمر در بین مردم، در جهت رفع مشکلات و افزایش رضایتمندی عمومی تلاش کنند.

مقاتلی ادامه داد: سامانه ارتباط مردم و دولت فرصت مناسبی برای طرح مستقیم مشکلات و مطالبات شهروندان است و دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به درخواست‌های ثبت شده حساسیت و اهتمام ویژه داشته باشند.

وی با اشاره به ضرورت تکریم ارباب رجوع تصریح کرد: خدمت‌رسانی مطلوب، پاسخگویی و پیگیری امور مردم از مهم‌ترین وظایف مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی است و باید این موضوع همواره در اولویت قرار گیرد.

فرماندار دشتی خاطرنشان کرد: مجموعه مدیریتی شهرستان با تمام توان در مسیر خدمت به مردم گام برمی‌دارد و تلاش خواهد کرد مطالبات و دغدغه‌های شهروندان با همکاری دستگاه‌های اجرایی در کوتاه‌ترین زمان ممکن پیگیری و مرتفع شود.

  • گروه خبری : فرماندار
  • کد خبر : 47945
کلمات کلیدی
قاسم بازیاری
خبرنگار

قاسم بازیاری

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب