روابط عمومی دستگاههای اجرایی شهرستان دشتی تجلیل شدند
آئین تجلیل از روابط عمومی دستگاههای اجرایی شهرستان دشتی با حضور مسئولان برگزار شد.
فرماندار دشتی؛
مدیران شهرستان دشتی از ظرفیت روابط عمومی ها استفاده کنند
فرماندار دشتی گفت: مدیران از ظرفیتهای روابط عمومی و رسانهها در جهت انعکاس خدمات نظام و دولت استفاده کنند.
مانور فرضی انفجار خط لوله گاز در شهرستان دشتی برگزار شد
با هماهنگی دستگاه های امدادی و شرکت توزیع گاز مانور فرضی انفجار خط لوله گاز در شهرستان دشتی برگزار شد.
فرماندار دشتی؛
۲۰ هزار تن گندم تحویل مراکز خرید شهرستان دشتی شد
فرماندار دشتی گفت: تاکنون بیش از ۲۰ هزار تن گندم توسط مراکز خرید در سطح شهرستان تحویل گرفته شده است.
از محل اعتبارات ملی؛
۱۵۰ میلیارد ریال به حوزه سلامت دشتی اختصاص یافت
نماینده مردم دشتی وتنگستان در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۱۵۰ میلیارد ریال برای حوزه بهداشت و درمان شهرستان دشتی از محل اعتبارات ملی خبر داد.
معاون دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:
۱۰۰۰ کودک در استان بوشهر دچار سوءتغذیه شدید هستند
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: در حال حاضر هزار کودک در استان دارای سوء تغذیه شدید هستند که از این تعداد ۷۹ کودک در شهرستان دشتی است.
«امآرآی» در بیمارستان زینبیه خورموج راهاندازی شود
فرماندار دشتی بر ضرورت راه اندازی «ام آر آی» در بیمارستان زینبیه خورموج تاکید کرد و گفت: این موضوع با مشارکت خیرین با جدیت دنبال میشود.